Na rynku wyposażenia wnętrz istnieje wiele firm, dlatego naszą komunikację dla firmy Kontra z Wadowic oparliśmy na budowie zaufania wśród potencjalnych nabywców. Do naszych zadań należała obsługa social media (Facebook, Instagram). Stworzyliśmy również logotyp i znaki graficzne na stronę. Projekt logo rozpoczęliśmy od wstępnych szkiców. Kolejnym etapem był dobór odpowiedniego fontu oraz kolorystyki, w tym przypadku czarnego i czerwonego, który symbolizuje pewność siebie i pobudza do działania. Wykonaliśmy również banery na stronę internetową do bieżącej komunikacji z klientem.
Do naszych zadań należała obsługa social media (Facebook, Instagram), budowanie świadomości na rynku lokalnym i pozycjonowanie marki wśród klientów. W komunikacji postawiliśmy na prezentację ciekawych rozwiązań dla wnętrz. Opieraliśmy się również na doświadczeniu doradców, tworząc posty z poradami dla praktycznego urządzania pomieszczeń, jednocześnie łącząc je z nowoczesnością. Zaprojektowaliśmy grafiki na stronę internetową do bieżącej komunikacji z klientem.