Terapia dorosłych i dzieci, na tym głównie opiera się praca w gabinecie. Nasza współpraca polegała na zaprojektowaniu ulotek, voucherów oraz klasycznych gadżetów reklamowych m.in. kubków i długopisów. Identyfikację firmy oparliśmy na odcieniu szarości, bieli i zieleni. Stworzyliśmy przejrzysty układ informacji, tak aby podkreślić czytelność przekazu. Wykonaliśmy również sesję fotograficzną podczas codziennej pracy fizjoterapeutów w gabinecie. Wspólnie z firmą stworzyliśmy strategię pod Facebook i Google ADS.
Przy współpracy z gabinetem naszym głównym celem było zbudowanie świadomości marki na terenie Wadowic, czyli dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej. Chcieliśmy podkreślić wartości firmy, takie jak profesjonalizm, bezpieczeństwo, zaangażowanie i indywidualne podejście do pacjenta. Dla działań w social media stworzyliśmy spójną szatę graficzną, angażujące treści (przedstawiane w interesujący sposób) oraz kampanie przekierowujące ruch na stronę. Dzięki nam, informacje trafiały do odbiorców zarówno w sposób organiczny, jak i poprzez płatne kampanie. Oprócz social media zajęliśmy się również Google ADS. Stworzyliśmy kampanie dla takich haseł jak rehabilitacja ogólna, urologiczna, masaże czy terapia dziecięca. Reklamy spowodowały znaczny wzrost ruchu na stronie internetowej i kontakt telefoniczny klientów.